Brand Identity Now!
Erfolgreiche Marken aus der ganzen Welt
(Sprache: Englisch, Französisch, Deutsch)
Create a winning brand. This book features vital strategies for creating and maintaining brand identity. With in-depth case studies of leading projects from around the world, "Brand Identity Now!" is destined to be a major work of reference for designers,...
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Produktinformationen zu „Brand Identity Now! “
Create a winning brand. This book features vital strategies for creating and maintaining brand identity. With in-depth case studies of leading projects from around the world, "Brand Identity Now!" is destined to be a major work of reference for designers, marketing professionals and anyone working in communications. The book examines logos, imagery, and strategic applications involved in each branded project. Featuring over 150 outstanding brand identities from more than 20 countries, including the Obama '08 Election Campaign, The Museum of Art and Design, and New York's bid for the Olympic Games 2012. Top design offices featured include Attik, Pentagram, 3deluxe, Landor, and MetaDesign.
Klappentext zu „Brand Identity Now! “
Das unentbehrliche Handbuch für Marken-Designer
Autoren-Porträt von Julius Wiedemann
Der gebürtige Brasilianer Julius Wiedemann zog nach seinem Grafikdesign- und Marketingstudium nach Japan und arbeitete in Tokio als Kunstredakteur für digitale Medien und Designmagazine.
Bibliographische Angaben
- Autor: Julius Wiedemann
- 2011, 384 Seiten, mit zahlreichen farbigen Abbildungen, Maße: 16,8 x 22,6 cm, Kartoniert (TB), Französisch/Englisch/Deutsch
- Herausgegeben von Wiedemann, Julius
- Herausgegeben: Julius Wiedemann
- Verlag: Taschen Verlag
- ISBN-10: 3836515849
- ISBN-13: 9783836515849
Sprache:
Englisch, Französisch, Deutsch
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