An Introduction to Cyberpsychology
(Sprache: Englisch)
Cyberspsychology and New Mediais the first book to provide a student-oriented introduction to this rapidly growing and increasingly studiedtopic It is designed to encourage students to critically evaluate the psychology of online interactions, and to...
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Produktinformationen zu „An Introduction to Cyberpsychology “
Klappentext zu „An Introduction to Cyberpsychology “
Cyberspsychology and New Mediais the first book to provide a student-oriented introduction to this rapidly growing and increasingly studiedtopic It is designed to encourage students to critically evaluate the psychology of online interactions, and to develop appropriate research methodologies to complete their own work in this field.
Bibliographische Angaben
- 304 Seiten, mit Schwarz-Weiß-Abbildungen, Maße: 17,6 x 24,6 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Herausgegeben: Irene Connolly, Marion Palmer, Hannah Barton, Gráinne Kirwan
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- ISBN-10: 1138823791
- ISBN-13: 9781138823792
- Erscheinungsdatum: 04.04.2016
Sprache:
Englisch
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