Brand Experience & Trade Fair Design Annual 2023/24
(Sprache: Englisch, Deutsch)
When it comes to sustainable brand presentations, the ques-tion is no longer whether we can conserve resources and build green, but how! Sustainability has become a must. But to make circular brand spaces a reality, everyone - from exhibitors to designers...
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Klappentext zu „Brand Experience & Trade Fair Design Annual 2023/24 “
When it comes to sustainable brand presentations, the ques-tion is no longer whether we can conserve resources and build green, but how! Sustainability has become a must. But to make circular brand spaces a reality, everyone - from exhibitors to designers to visitors - needs to pull in the same direction. The new issue of the Brand Experience & Trade Fair Design Annual features successful examples that demonstrate an intentional approach to people and the environment - and are inspiring to boot.
Autoren-Porträt von Janina Poesch
Herausgeberin Janina Poesch ist diplomierte Architektin, ausgebildete Journalistin und freie Autorin zahlreicher Publikationen zu den Themen Zukunft, Szenografie und (Marken-)Kommunikation im Raum. An der Hochschule RheinMain unterrichtet sie Brand Spaces und weiß den roten Faden in (Brand) Stories ¿ den PLOT ¿ sehr zu schätzen¿¿
Bibliographische Angaben
- Autor: Janina Poesch
- 2023, 288 Seiten, Maße: 23,2 x 31,4 cm, Gebunden, Deutsch/Englisch
- Verlag: AVEDITION GMBH
- ISBN-10: 3899864069
- ISBN-13: 9783899864069
- Erscheinungsdatum: 13.12.2023
Sprache:
Englisch, Deutsch
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