Brand Leadership
(Sprache: Englisch)
The leading consultant on branding returns with an instant classic: a top to bottom guide to winning the battle of the brands
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Brand Leadership “
The leading consultant on branding returns with an instant classic: a top to bottom guide to winning the battle of the brands
Klappentext zu „Brand Leadership “
Management fads come and go in the blink of an eye, but branding is here to stay. Closely watched by the stock market and obsessed over by the biggest companies, brand identity is the one indisputable source of sustainable competitive advantage, the vital key to customer loyalty.David Aaker is widely recognised as the leading expert in this burgeoning field. Now he prepares managers for the next wave of the brand revolution. With coauthor Erich Joachimsthaler, Aaker takes brand management to the next level - strategic brand leadership. Required reading for every marketing manager is the authors' conceptualisation of 'brand architecture' - how multiple brands relate to each other - and their insights into the ever-changing area of Internet branding. Full of impeccable, intelligent guidance, Brand Leadershipis the visionary key to business success in the future.
Autoren-Porträt von David A. Aaker, Erich Joachimsthaler
Dr. Erich Joachimsthaler ist Gründer und CEO von Vivaldi Partners, einer auf Strategiefindung, Innovationsmanagement und Marketing spezialisierten Unternehmensberatung. Zusammen mit Markenpapst David Aaker ist er Autor des Standardwerks Brand Leadership (2000). Erich Joachimsthaler stammt aus Ettlingen bei Karlsruhe und lebt seit vielen Jahren in New York.David Aaker ist Mitgründer und Vice-Chairman von Prophet, einer weltweit tätigen Unternehmensberatung mit Schwerpunkt auf marken- und marketingstrategischen Fragestellungen, und emeritierter Professor für Marketingstrategie der Berkeley-Haas School of Business. Er veröffentlichte über 100 Artikel sowie 15 Bücher, die weit über eine Million Mal verkauft wurden. Als anerkannte Autorität auf dem Gebiet der Markenstrategie ist er ein weltweit aktiver und gefragter Vortragsredner und Berater.
Bibliographische Angaben
- Autoren: David A. Aaker , Erich Joachimsthaler
- 351 Seiten, Maße: 19,8 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Simon & Schuster UK
- ISBN-10: 1847398359
- ISBN-13: 9781847398352
Sprache:
Englisch
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