Die Fußballweltmeisterschaft als Kommunikationsthema
Leider schon ausverkauft
Buch (Kartoniert)
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenlose Rücksendung
Produktdetails
Produktinformationen zu „Die Fußballweltmeisterschaft als Kommunikationsthema “
Autoren-Porträt von Thomas Horky
Thomas Horky, Dr., is Professor for Sports Journalism at the MHMK (Macromedia University for Media and Communication) in Hamburg. He was research assistant at the Department of Sports science at the University of Hamburg and the Hamburg Institute of Sports Journalism as well as a lecturer at the Institute of Sports Journal-ism at the German Sports University in Cologne. His main research projects are quality of journalism, mediasport and staging and sports journalism and entertain-ment. He wrote several international contributions concerning sports and media, some books and is editor of ¿Sport & Communication¿.
Bibliographische Angaben
- Autor: Thomas Horky
- 124 Seiten, Maße: 14,8 x 21 cm, Kartoniert (TB), Deutsch
- Herausgegeben: Thomas Horky
- Verlag: Books on Demand
- ISBN-10: 3833005459
- ISBN-13: 9783833005459
- Erscheinungsdatum: 16.07.2003
Kommentar zu "Die Fußballweltmeisterschaft als Kommunikationsthema"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Die Fußballweltmeisterschaft als Kommunikationsthema".
Kommentar verfassen