e-marketing
(Sprache: Englisch)
Marketing via Internet ist eine wirkungsvolle Werbemethode für Ihr Unternehmen. Doch das Internet darf nicht als bloßer Warenkatalog dienen, es muss "Wertschöpfung" bieten - und das in nur 8 Sekunden. "E-Marketing" ist ein praktischer Leitfaden, der Ihnen...
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Produktdetails
Produktinformationen zu „e-marketing “
Marketing via Internet ist eine wirkungsvolle Werbemethode für Ihr Unternehmen. Doch das Internet darf nicht als bloßer Warenkatalog dienen, es muss "Wertschöpfung" bieten - und das in nur 8 Sekunden. "E-Marketing" ist ein praktischer Leitfaden, der Ihnen Schritt für Schritt 'Insider-Geheimnisse' vermittelt, wie Sie auf Marketingaktivitäten im Internet eine gute Resonanz erhalten. Behandelt werden alle Aspekte des Marketing - angefangen bei der Auswahl der richtigen Software bis hin zur praktischen Umsetzung von Werbekampagnen.
Klappentext zu „e-marketing “
The opportunities are endless but you need to know what you want to achieve and how to go about achieving it. In this comprehensive book Simon Collin provides all the latest information you need to understand and use the range of new tools available. He points out the pitfalls as well as highlighting the advantages of using the Internet. Whether you are still planning a start-up or if you're hoping to bring your marketing efforts up to date, you will find this book an essential starting point.E-marketing is packed with references to useful websites and each chapter covers a particular area of marketing and explains how it works on the Net
Inhaltsverzeichnis zu „e-marketing “
Marketing on the InternetInternet branding
Websites
Content
Promoting your site
Advertising on the Web
Measuring response
Direct marketing
E-commerce
Public and press relations
Research and study
Marketing talk
Getting online
Directory
Glossary
Autoren-Porträt von Simon Collin
SIMON COLLIN is a freelance columnist and an expert on all aspects of E-business. He is author of the Wiley Business-to-Business Bible and E-commerce books.
Bibliographische Angaben
- Autor: Simon Collin
- 2000, 1. Auflage, X, 178 Seiten, mit zahlreichen Abbildungen, Maße: 14 x 21,6 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Wiley & Sons
- ISBN-10: 0471498971
- ISBN-13: 9780471498971
- Erscheinungsdatum: 29.12.2000
Sprache:
Englisch
Rezension zu „e-marketing “
"Whether you are still planning a start-up or if you are hoping to bring your company's marketing efforts up to date, you will find that E-Marketing is an essential starting point."(Sales Director, January 2001)"This title will offer a valuable insight into the techniques that can be utilised to promote your business."(Internet Works, March 2001)."a useful starting point...comprehensive book....a great number of references to useful websites"...(Freelance Informer, 19 october 2001)
Pressezitat
"Whether you are still planning a start-up or if you are hoping to bring your company's marketing efforts up to date, you will find that E-Marketing is an essential starting point." (Sales Director, January 2001)"This title will offer a valuable insight into the techniques that can be utilised to promote your business." (Internet Works, March 2001)
"a useful starting point...comprehensive book....a great number of references to useful websites"... (Freelance Informer, October 2001)
"...provides an articulate, straightforward introduction to marketing online. Its breadth of scope is impressive..." (Arts Professional, 10 February 2003)
Kommentar zu "e-marketing"
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