Evaluating the Framing of Islam and Muslims Pre- and Post-9/11

A Contextual Analysis of Articles Published by the New York Times (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
Media plays an integral role in forming public perceptions on matters of all dimension, varying from small, entertainment tidbits to wide-ranging world affairs. This research examines how the New York Times framed the keywords Muslim and Islam before and...
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15798843

Buch50.40
Jetzt vorbestellen
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15798843

Buch50.40
Jetzt vorbestellen
Media plays an integral role in forming public perceptions on matters of all dimension, varying from small, entertainment tidbits to wide-ranging world affairs. This research examines how the New York Times framed the keywords Muslim and Islam before and...

Kommentar zu "Evaluating the Framing of Islam and Muslims Pre- and Post-9/11"

Andere Kunden kauften auch

Weitere Empfehlungen zu „Evaluating the Framing of Islam and Muslims Pre- and Post-9/11 “

Weitere Artikel zum Thema
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung