Marketing Management
(Sprache: Englisch)
All the accessibility, theoretical rigour and managerial relevance of the global best-seller Marketing Management plus European structure, European examples, the work of European academics and bespoke online resources.
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Produktinformationen zu „Marketing Management “
All the accessibility, theoretical rigour and managerial relevance of the global best-seller Marketing Management plus European structure, European examples, the work of European academics and bespoke online resources.
Klappentext zu „Marketing Management “
The classic Marketing Management is an undisputed global best-seller - an encyclopaedia of marketing considered by many as the authoritative book on the subject. This third European edition keeps the accessibility, theoretical rigour and managerial relevance - the heart of the book.Autoren-Porträt von Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman, Torben Hansen
Prof. Philip Kotler lehrt an der Kellogg School of Management, Chicago. Er gilt als renommierter Experte im Bereich Marketing weltweit.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Philip Kotler , Kevin Lane Keller , Mairead Brady , Malcolm Goodman , Torben Hansen
- 3, 976 Seiten, mit zahlreichen farbigen Abbildungen, Maße: 21,7 x 28,2 cm, Gebunden, Englisch
- Mitarbeit:Kotler, Philip; Keller, Kevin L.; Brady, Mairead
- Verlag: PEV
- ISBN-10: 1292093234
- ISBN-13: 9781292093239
- Erscheinungsdatum: 04.05.2016
Sprache:
Englisch
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