Adding strategic and operational value to retail and distribution (PDF)
(Sprache: Englisch)
This ebook presents the best papers from the 4th International Conference on Contemporary Marketing Issues in June 2016 in Greece. It includes contributions from Greece, Portugal, Serbia, Slovenia, and the UK. It covers the fashion, cosmetic surgery, animal...
Leider schon ausverkauft
eBook (pdf)
159.40 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Adding strategic and operational value to retail and distribution (PDF)“
This ebook presents the best papers from the 4th International Conference on Contemporary Marketing Issues in June 2016 in Greece. It includes contributions from Greece, Portugal, Serbia, Slovenia, and the UK. It covers the fashion, cosmetic surgery, animal healthcare, and higher education sectors. It addresses the marketing issues of segmentation, buyer behaviour decision-making co-creation, the use of social media and identity.
Bibliographische Angaben
- 2017, 100 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Gillian Wright, Neil Towers, Oliver Kayas
- Verlag: Emerald Publishing Limited
- ISBN-10: 1787430405
- ISBN-13: 9781787430402
- Erscheinungsdatum: 05.05.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.62 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Adding strategic and operational value to retail and distribution"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Adding strategic and operational value to retail and distribution".
Kommentar verfassen