Advances in Semantic Media Adaptation and Personalization, Volume 2 (PDF)
(Sprache: Englisch)
The emergence of content- and context-aware search engines, which not only personalize searching and delivery but also the content, has caused the emergence of new infrastructures capable of end-to-end ubiquitous transmission of personalized multimedia...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
48.40 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Advances in Semantic Media Adaptation and Personalization, Volume 2 (PDF)“
The emergence of content- and context-aware search engines, which not only personalize searching and delivery but also the content, has caused the emergence of new infrastructures capable of end-to-end ubiquitous transmission of personalized multimedia content to any device on any network at any time. Personalizing and adapting content requires pro
Bibliographische Angaben
- 2009, 2. Auflage, 456 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Marios C. Angelides, Phivos Mylonas, Manolis Wallace
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1420076655
- ISBN-13: 9781420076653
- Erscheinungsdatum: 17.03.2009
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 13 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Advances in Semantic Media Adaptation and Personalization, Volume 2"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Advances in Semantic Media Adaptation and Personalization, Volume 2".
Kommentar verfassen