Advertising Management (PDF)
(Sprache: Englisch)
This comprehensive book is designed to serve as a primary text for the Advertising Management course that follows the more general Principles of Advertising course. It can stand alone, or, for instructors who prefer a case-based approach, it can be adopted...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
68.90 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Advertising Management (PDF)“
This comprehensive book is designed to serve as a primary text for the Advertising Management course that follows the more general Principles of Advertising course. It can stand alone, or, for instructors who prefer a case-based approach, it can be adopted together with "Cases in Advertising Management" (978-0-7656-2261-7) by the same authors. "Advertising Management" covers a full range of topics for a semester-long course, including financial management, business planning, strategic planning, budgeting, human resource management, ethics, and managing change. There is even a unique section on 'managing yourself' and your own career in advertising. The text includes plentiful figures, tables, and sidebars, and each chapter concludes with useful learning objectives, summaries, discussion questions, and additional resources.
Autoren-Porträt von Donald W Jugenheimer, Larry D Kelley, Fogarty Klein Monroe
Jugenheimer, Donald W; Kelley, Larry D; Monroe, Fogarty Klein
Bibliographische Angaben
- Autoren: Donald W Jugenheimer , Larry D Kelley , Fogarty Klein Monroe
- 2014, 288 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317477650
- ISBN-13: 9781317477655
- Erscheinungsdatum: 18.12.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.17 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Advertising Management"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Advertising Management".
Kommentar verfassen