Assessing Teacher, Classroom, and School Effects (PDF)
A Special Issue of the Peabody Journal of Education
(Sprache: Englisch)
This is Volume 79, Issue 4 2004 of the Peabody Journal of Education and this special issue provides a collection of works on the topic of Assessing Teacher, Classroom and School Effects in the US. The six articles focus generally on new directions in...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
31.90 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Assessing Teacher, Classroom, and School Effects (PDF)“
This is Volume 79, Issue 4 2004 of the Peabody Journal of Education and this special issue provides a collection of works on the topic of Assessing Teacher, Classroom and School Effects in the US. The six articles focus generally on new directions in assessing and measuring teacher, classroom, and school effects on improvements in student academic achievement and more specifically analyze the criterion validity and surrounding human resources strategies of new efforts to implement performance-based teacher evaluations, the results of which in some cases are linked to new knowledge- and skills-based teacher salary schedules.
Autoren-Porträt
Guest Editor Allan Odden Consortium for Policy Research in Education University of Wisconsin-Madison
Bibliographische Angaben
- 2014, 160 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Allan Odden
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135480346
- ISBN-13: 9781135480349
- Erscheinungsdatum: 04.04.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.07 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Assessing Teacher, Classroom, and School Effects"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Assessing Teacher, Classroom, and School Effects".
Kommentar verfassen