Breaking Through the Access Barrier (PDF)
How Academic Capital Formation Can Improve Policy in Higher Education
(Sprache: Englisch)
This book argues that the policies designed to address inequalities in college access are failing to address underlying issues of inequality. Breaking Through the Access Barrier introduces a groundbreaking new theory-academic capital formation (ACF)-to...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
64.30 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Breaking Through the Access Barrier (PDF)“
This book argues that the policies designed to address inequalities in college access are failing to address underlying issues of inequality. Breaking Through the Access Barrier introduces a groundbreaking new theory-academic capital formation (ACF)-to promote improvement in academic preparation, college information, and student aid.
Autoren-Porträt von Edward P. St. John, Shouping Hu, Amy S. Fisher
Edward P. St. John is Algo D. Henderson Collegiate Professor of Higher Education at the University of Michigan.Shouping Hu is Professor of Higher Education at Florida State University.
Amy S. Fisher is a doctoral candidate at the Center for the Study of Higher and Postsecondary Education, the University of Michigan.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Edward P. St. John , Shouping Hu , Amy S. Fisher
- 2010, 296 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 113695239X
- ISBN-13: 9781136952395
- Erscheinungsdatum: 18.10.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 5.97 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Breaking Through the Access Barrier"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Breaking Through the Access Barrier".
Kommentar verfassen