Code-Switching as a Pedagogical Tool in Bilingual Classrooms (ePub)
Insights from a Secondary STEM Classroom in Zimbabwe
(Sprache: Englisch)
Presenting a mixed methods study conducted in a bilingual mathematics classroom in Zimbabwe, this text reveals the semantic pedagogical functions and linguistic forms of code-switching during STEM instruction.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
54.00 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Code-Switching as a Pedagogical Tool in Bilingual Classrooms (ePub)“
Presenting a mixed methods study conducted in a bilingual mathematics classroom in Zimbabwe, this text reveals the semantic pedagogical functions and linguistic forms of code-switching during STEM instruction.
Autoren-Porträt von Miriam Chitiga
Miriam Chitiga is Professor of Educational Leadership, Fayetteville State University, USA
Bibliographische Angaben
- Autor: Miriam Chitiga
- 2021, 1. Auflage, 178 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000482766
- ISBN-13: 9781000482768
- Erscheinungsdatum: 29.11.2021
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.01 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Code-Switching as a Pedagogical Tool in Bilingual Classrooms"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Code-Switching as a Pedagogical Tool in Bilingual Classrooms".
Kommentar verfassen