Communicative Competence, Classroom Interaction, and Educational Equity (PDF)
The Selected Works of Courtney B. Cazden
(Sprache: Englisch)
Renowned educational sociolinguist, Courtney B. Cazden, brings together a selection of her seminal work, organized in three themes: development of individual communicative competence in language and discourse; classroom interaction in learning and teaching;...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
44.80 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Communicative Competence, Classroom Interaction, and Educational Equity (PDF)“
Renowned educational sociolinguist, Courtney B. Cazden, brings together a selection of her seminal work, organized in three themes: development of individual communicative competence in language and discourse; classroom interaction in learning and teaching; and social justice/educational equity issues in contexts beyond the classroom.
Autoren-Porträt von Courtney B. Cazden
Courtney B. Cazden is the Charles William Eliot Professor of Education, Emerita, Harvard Graduate School of Education, USA. She is a member of the National Academy of Education, a recipient of a Fulbright research fellowship to study minority education in New Zealand, and a past president of the Council on Anthropology and Education and of the American Association for Applied Linguistics.
Bibliographische Angaben
- Autor: Courtney B. Cazden
- 2017, 276 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1315465361
- ISBN-13: 9781315465364
- Erscheinungsdatum: 28.11.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.33 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Communicative Competence, Classroom Interaction, and Educational Equity"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Communicative Competence, Classroom Interaction, and Educational Equity".
Kommentar verfassen