Construction Versus Choice in Cognitive Measurement (PDF)
Issues in Constructed Response, Performance Testing, and Portfolio Assessment
(Sprache: Englisch)
This book brings together psychometric, cognitive science, policy, and content domain perspectives on new approaches to educational assessment -- in particular, constructed response, performance testing, and portfolio assessment. These new assessment...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
53.50 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Construction Versus Choice in Cognitive Measurement (PDF)“
This book brings together psychometric, cognitive science, policy, and content domain perspectives on new approaches to educational assessment -- in particular, constructed response, performance testing, and portfolio assessment. These new assessment approaches -- a full range of alternatives to traditional multiple-choice tests -- are useful in all types of large-scale testing programs, including educational admissions, school accountability, and placement. This book's multi-disciplinary perspective identifies the potential advantages and pitfalls of these new assessment forms, as well as the critical research questions that must be addressed if these assessment methods are to benefit education.
Autoren-Porträt
William C. Ward, Randy Elliot Bennett
Bibliographische Angaben
- 2012, 352 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: William C. Ward, Randy Elliot Bennett
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136472940
- ISBN-13: 9781136472947
- Erscheinungsdatum: 12.10.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 4.98 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Construction Versus Choice in Cognitive Measurement"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Construction Versus Choice in Cognitive Measurement".
Kommentar verfassen