Consumer Perception of Food Attributes (ePub)
Consumer Perception of Food Attributes
(Sprache: Englisch)
This book summarizes empirical findings on consumer valuation of food attributes, explains policies introduced to meet consumer demand for food credence attributes, and discusses the agenda to strengthen communication between producers and consumers.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Consumer Perception of Food Attributes (ePub)“
This book summarizes empirical findings on consumer valuation of food attributes, explains policies introduced to meet consumer demand for food credence attributes, and discusses the agenda to strengthen communication between producers and consumers.
Autoren-Porträt
Shigeru Matsumoto, Tsunehiro Otsuki
Bibliographische Angaben
- 2018, 306 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Shigeru Matsumoto, Tsunehiro Otsuki
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1315296195
- ISBN-13: 9781315296197
- Erscheinungsdatum: 19.06.2018
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.75 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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