Contemporary Learning Theories (ePub)
Volume II: Instrumental Conditioning Theory and the Impact of Biological Constraints on Learning
(Sprache: Englisch)
This unique two-volume set provides detailed coverage of contemporary learning theory. Uniting leading experts in modern behavioral theory, these texts give students a complete view of the field. Volume I details the complexities of Pavlovian conditioning...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
56.10 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Contemporary Learning Theories (ePub)“
This unique two-volume set provides detailed coverage of contemporary learning theory. Uniting leading experts in modern behavioral theory, these texts give students a complete view of the field. Volume I details the complexities of Pavlovian conditioning and describes the current status of traditional learning theories. Volume II discusses several important facets of instrumental conditioning and presents comprehensive coverage of the role of inheritance on learning. A strong and complete base of knowledge concerning learning theories, these volumes are ideal reference sources for advanced students and professionals in experimental psychology, learning and learning theory, and comparative physiology.
Autoren-Porträt
Stephen B. Klein, Robert R. Mowrer
Bibliographische Angaben
- 2014, 336 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Stephen B. Klein, Robert R. Mowrer
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317766903
- ISBN-13: 9781317766902
- Erscheinungsdatum: 25.02.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 6.69 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Contemporary Learning Theories"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Contemporary Learning Theories".
Kommentar verfassen