Contemporary Perspectives on Families, Communities and Schools for Young Children / Contemporary Perspectives in Early Childhood Education (ePub)
(Sprache: Englisch)
Early childhood education has always been an enterprising one. Innovative models that provide connections among the family, community, and school of early childhood will continue to emerge through the years to acknowledge new educational ideologies, new...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
54.50 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Contemporary Perspectives on Families, Communities and Schools for Young Children / Contemporary Perspectives in Early Childhood Education (ePub)“
Early childhood education has always been an enterprising one. Innovative models that provide connections among the family, community, and school of early childhood will continue to emerge through the years to acknowledge new educational ideologies, new social demands, and new knowledge. The issues addressed in this volume can provide new directions to prepare early childhood scholars, researchers, and practitioners to work as a team in these different settings.
Bibliographische Angaben
- 2006, 285 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Olivia Saracho, Bernard Spodek
- Verlag: Information Age Publishing
- ISBN-10: 160752483X
- ISBN-13: 9781607524830
- Erscheinungsdatum: 01.03.2006
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.33 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Contemporary Perspectives on Families, Communities and Schools for Young Children / Contemporary Perspectives in Early Childhood Education"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Contemporary Perspectives on Families, Communities and Schools for Young Children / Contemporary Perspectives in Early Childhood Education".
Kommentar verfassen