Critical-Service Learning as a Revolutionary Pedagogy / Critical Constructions: Studies on Education and Society (ePub)
An International Project of Student Agency in Action
(Sprache: Englisch)
This volume will be a valuable resource to instructors who teach in the fields of teacher education, social studies, educational leadership, social work, social, cultural and philosophical foundations of education, sociology, political science, and global...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
54.50 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Critical-Service Learning as a Revolutionary Pedagogy / Critical Constructions: Studies on Education and Society (ePub)“
This volume will be a valuable resource to instructors who teach in the fields of teacher education, social studies, educational leadership, social work, social, cultural and philosophical foundations of education, sociology, political science, and global studies as well as their students. Due to the volume's international focus, we also expect that it will purchased by a large number of university libraries, researchers, educators and others in a number of countries.
Bibliographische Angaben
- 2011, 377 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Brad J. Porfilio, Heather Hickman
- Verlag: Information Age Publishing
- ISBN-10: 1617354341
- ISBN-13: 9781617354342
- Erscheinungsdatum: 01.05.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.27 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Critical-Service Learning as a Revolutionary Pedagogy / Critical Constructions: Studies on Education and Society"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Critical-Service Learning as a Revolutionary Pedagogy / Critical Constructions: Studies on Education and Society".
Kommentar verfassen