Curriculum and Teaching Dialogue (PDF)
Volume 24, Numbers 1 & 2, 2022
(Sprache: Englisch)
Curriculum and Teaching Dialogue is a peer-reviewed journal sponsored by the American Association for Teaching and Curriculum (AATC). The purpose of the journal is to promote the scholarly study of teaching and curriculum. The aim is to provide readers with...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
80.60 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Curriculum and Teaching Dialogue (PDF)“
Curriculum and Teaching Dialogue is a peer-reviewed journal sponsored by the American Association for Teaching and Curriculum (AATC). The purpose of the journal is to promote the scholarly study of teaching and curriculum. The aim is to provide readers with knowledge and strategies of teaching and curriculum that can be used in educational settings. The journal is published annually in two volumes and includes traditional research papers, conceptual essays, as well as research outtakes and book reviews. Publication in CTD is always free to authors. Information about the journal is located on the AATC website http://aatchome.org/ and can be found on the Journal tab athttp://aatchome.org/about-ctd-journal/.
Bibliographische Angaben
- 2022, 1. Auflage, 337 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Franklin S. Allaire, Chara Haeussler Bohan, John L. Pecore
- Verlag: IAP - Information Age Publishing
- ISBN-10: 888730050X
- ISBN-13: 9798887300504
- Erscheinungsdatum: 01.01.2022
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 5.84 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Curriculum and Teaching Dialogue"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Curriculum and Teaching Dialogue".
Kommentar verfassen