Destination Marketing (PDF)
Essentials
(Sprache: Englisch)
Destination Marketing offers the reader an integrated and comprehensive overview of the key challenges and constraints facing destination marketing organisations (DMOs) and how destination marketing can be planned, implemented and evaluated to achieve...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
60.70 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Destination Marketing (PDF)“
Destination Marketing offers the reader an integrated and comprehensive overview of the key challenges and constraints facing destination marketing organisations (DMOs) and how destination marketing can be planned, implemented and evaluated to achieve successful destination competitiveness.
Autoren-Porträt von Steven Pike
Steven Pike is Associate Professor of Marketing at Queensland University of Technology, Australia. Steven spent 20 years working in the tourism industry before completing his PhD in destination marketing in 2002 and is a regular speaker at international tourism conferences.
Bibliographische Angaben
- Autor: Steven Pike
- 2020, 3. Auflage, 336 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000200752
- ISBN-13: 9781000200751
- Erscheinungsdatum: 19.10.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 6.77 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Destination Marketing"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Destination Marketing".
Kommentar verfassen