Do You Want to Keep Your Customers Forever? / Harvard Business Review Classics (ePub)
(Sprache: Englisch)
This classic article shows how to make mass customization and efficient and personal marketing work by putting the producer and consumer in a "learning relationship." Over time, this ongoing relationship allows your company to meet a customer's changing...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
10.80 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Do You Want to Keep Your Customers Forever? / Harvard Business Review Classics (ePub)“
This classic article shows how to make mass customization and efficient and personal marketing work by putting the producer and consumer in a "learning relationship." Over time, this ongoing relationship allows your company to meet a customer's changing needs over time. Furthermore, as your company develops learning relationships with its customers, it should be able to retain their business virtually forever.
Autoren-Porträt von Joseph B. Pine, Don Peppers, Martha Rogers
Pine, Joseph B.; Peppers, Don; Rogers, Martha
Bibliographische Angaben
- Autoren: Joseph B. Pine , Don Peppers , Martha Rogers
- 2010, 96 Seiten, Englisch
- Verlag: Harvard Business Review Press
- ISBN-10: 163369142X
- ISBN-13: 9781633691421
- Erscheinungsdatum: 01.03.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.57 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Do You Want to Keep Your Customers Forever? / Harvard Business Review Classics"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Do You Want to Keep Your Customers Forever? / Harvard Business Review Classics".
Kommentar verfassen