Emerging Cognitive Abilities in Early infancy (ePub)
(Sprache: Englisch)
Written by a group of developmental scientists, this book debates cognitive achievements in early infancy from a multidisciplinary perspective. The editors combine knowledge from different areas of infant development research to present an integrated view...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
45.80 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Emerging Cognitive Abilities in Early infancy (ePub)“
Written by a group of developmental scientists, this book debates cognitive achievements in early infancy from a multidisciplinary perspective. The editors combine knowledge from different areas of infant development research to present an integrated view of the cognitive abilities emerging in early infancy. The chapters are arranged in a sequence that best conveys to the reader the line of reasoning that emerged during the development of this book. The book opens with chapters dealing with fundamental and general aspects of cognitive development, sweeps through the specific theme of language acquisition, and closes by returning to general questions concerning different representation modalities.
Autoren-Porträt
Mikael Heimann, Francisco Lacerda, Claes von Hofsten
Bibliographische Angaben
- 2000, 280 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Francisco Lacerda, Claes von Hofsten, Mikael Heimann
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135684197
- ISBN-13: 9781135684198
- Erscheinungsdatum: 01.11.2000
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 4.27 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Emerging Cognitive Abilities in Early infancy"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Emerging Cognitive Abilities in Early infancy".
Kommentar verfassen