Emotions in Organization Theory (PDF)
(Sprache: Englisch)
Emotions are central to social life and thus they should be central to organization theory. However, emotions have been treated implicitly rather than theorized directly in much of organization theory, and in some literatures, have been ignored altogether....
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
18.00 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Emotions in Organization Theory (PDF)“
Emotions are central to social life and thus they should be central to organization theory. However, emotions have been treated implicitly rather than theorized directly in much of organization theory, and in some literatures, have been ignored altogether. This Element focuses on emotions as intersubjective, collective and relational, and reviews structuralist, people-centered and strategic approaches to emotions in different research streams to provide one of the first broad examinations of emotions in organization theory. Charlene Zietsma, Maxim Voronov, Madeline Toubiana and Anna Roberts provide suggestions for future research within each literature and look across the literatures to identify theoretical and methodological considerations.
Bibliographische Angaben
- Autor: Charlene Zietsma
- 2019, Englisch
- Verlag: Cambridge University Press
- ISBN-10: 1108686206
- ISBN-13: 9781108686204
- Erscheinungsdatum: 11.04.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.78 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Emotions in Organization Theory"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Emotions in Organization Theory".
Kommentar verfassen