Establishing Pathways to Inclusion (ePub)
Investigating the Experiences and Outcomes for Students with Special Educational Needs
(Sprache: Englisch)
Providing a robust understanding of what really works for educators and pupils alike, this book shows how inclusive practices function effectively in schools. Rose and Shevlin identify key factors which can influence successful inclusive practice, and...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
50.40 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Establishing Pathways to Inclusion (ePub)“
Providing a robust understanding of what really works for educators and pupils alike, this book shows how inclusive practices function effectively in schools. Rose and Shevlin identify key factors which can influence successful inclusive practice, and examine how schools can establish and implement an agenda for change.
Autoren-Porträt von Richard Rose, Michael Shevlin
Richard Rose is Professor Emeritus of Inclusive Education at the University of Northampton, UK. Michael Shevlin is Professor of Inclusive Education at Trinity College Dublin, Republic of Ireland.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Richard Rose , Michael Shevlin
- 2021, 1. Auflage, 208 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000342468
- ISBN-13: 9781000342468
- Erscheinungsdatum: 15.02.2021
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.09 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Establishing Pathways to Inclusion"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Establishing Pathways to Inclusion".
Kommentar verfassen