Exploring Diversity through Multimodality, Narrative, and Dialogue (PDF)
A Framework for Teacher Reflection
(Sprache: Englisch)
Drawing on theories from multiliteracies, multimodality, embodiment, and narrative, this text engages educators in awakening to the ways in which values, beliefs, language use, culture, identity, social class and other factors filter their approaches to...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
66.90 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Exploring Diversity through Multimodality, Narrative, and Dialogue (PDF)“
Drawing on theories from multiliteracies, multimodality, embodiment, and narrative, this text engages educators in awakening to the ways in which values, beliefs, language use, culture, identity, social class and other factors filter their approaches to teaching and expectations for students. It articulates a theoretically grounded and research-based framework related to the use of personal narratives as learning tools.
Autoren-Porträt von Mary B. McVee, Fenice B. Boyd
Mary B. McVee is Associate Professor, Literacy, and Director of the Center for Literacy and Reading Instruction, Graduate School of Education, University at Buffalo, SUNY, USA.Fenice B. Boyd is Associate Professor, Literacy, Graduate School of Education, University at Buffalo, SUNY, USA.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Mary B. McVee , Fenice B. Boyd
- 2015, 134 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317458486
- ISBN-13: 9781317458487
- Erscheinungsdatum: 16.09.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.12 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Exploring Diversity through Multimodality, Narrative, and Dialogue"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Exploring Diversity through Multimodality, Narrative, and Dialogue".
Kommentar verfassen