Facilitating Evidence-Based Practice for Students with ASD (ePub)
A Classroom Observation Tool for Building Quality Education
(Sprache: Englisch)
With a growing population of children diagnosed with autism, there is a critical need for teachers and administrators to have a solid understanding of the evidence-based practices necessary for positive academic, behavioral, and social outcomes for this...
Leider schon ausverkauft
eBook
37.07 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Facilitating Evidence-Based Practice for Students with ASD (ePub)“
With a growing population of children diagnosed with autism, there is a critical need for teachers and administrators to have a solid understanding of the evidence-based practices necessary for positive academic, behavioral, and social outcomes for this population. Dr. Carnahan and Dr. Lowrey have created a framework that can be used to review and assess the current teaching environment to determine if the evidence-based practices are being implemented and offer strategies on how to improve the delivery of instruction to ensure that these students are being supported.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Christina R. Carnahan , Karen Alisa Lowrey
- 2018, Englisch
- ISBN-10: 1681253011
- ISBN-13: 9781681253015
- Erscheinungsdatum: 22.08.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 11 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Facilitating Evidence-Based Practice for Students with ASD"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Facilitating Evidence-Based Practice for Students with ASD".
Kommentar verfassen