Fake Marketing Dilemmas (ePub)
The Folly of Making Complex Marketing Issues Simple
(Sprache: Englisch)
Fake Marketing Dilemmas: The Folly of Making Complex Marketing Issues Simple. Questions answered in the book: - The 4Ps or no P? - Brand purpose or corporate purpose? - Purpose or profit? - Top-down or bottom-up budgeting? - Global or local? - Top or...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
3.56 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Fake Marketing Dilemmas (ePub)“
Fake Marketing Dilemmas: The Folly of Making Complex Marketing Issues Simple. Questions answered in the book: - The 4Ps or no P? - Brand purpose or corporate purpose? - Purpose or profit? - Top-down or bottom-up budgeting? - Global or local? - Top or bottom of the funnel? - In-house or the outhouse? - Agile or not? - Best of breed or one throat to choke? - Bigger or better? - Is an agency a cost or value? - Pay more or less for your agency fees? - Open tender or closed tender? - Math or Mad Men? - Personalising or mass marketing? - Creative or technology? - WFH or back to the office? - Net zero emissions or not? - Pitch your business before Christmas?
Bibliographische Angaben
- Autor: Darren Woolley
- 2023, 1. Auflage, 100 Seiten, Englisch
- Verlag: Vivid Publishing
- ISBN-10: 1923078054
- ISBN-13: 9781923078055
- Erscheinungsdatum: 18.09.2023
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.19 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Fake Marketing Dilemmas"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Fake Marketing Dilemmas".
Kommentar verfassen