Fashion Marketing (PDF)
an anthology of viewpoints and perspectives
(Sprache: Englisch)
First published in 1973, Fashion Marketing is intended for all whose work is linked to the vagaries of fashion or who are simply fascinated by the subject.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Fashion Marketing (PDF)“
First published in 1973, Fashion Marketing is intended for all whose work is linked to the vagaries of fashion or who are simply fascinated by the subject.
Autoren-Porträt
Edited by Gordon Wills, David Midgley, Martin Christopher and Roy Hayhurst
Bibliographische Angaben
- 2024, 1. Auflage, 500 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Gordon Wills, David Midgley, Martin Christopher, Roy Hayhurst
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1040004350
- ISBN-13: 9781040004357
- Erscheinungsdatum: 01.03.2024
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eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 89 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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