Fast Algorithms for 3D-Graphics (PDF)
(Sprache: Englisch)
Illustrating the use of C, with stress on portability and speed, this book provides a mathematical background to techniques in computer graphics, before going on to develop a graphics program in C implementing these techniques. As a result, both students...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
84.69 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Fast Algorithms for 3D-Graphics (PDF)“
Illustrating the use of C, with stress on portability and speed, this book provides a mathematical background to techniques in computer graphics, before going on to develop a graphics program in C implementing these techniques. As a result, both students and professionals will find this presentation gives them a thorough understanding of the most fundamental algorithms in graphics programming, as well as providing them with a usable graphics package. Georg Glaeser covers such hot topics as hidden surfaces, shadows, reflections, patterns, and modelling curves and surfaces. Readers are assumed to be moderately familiar with programming, although all type definitions, global variables, and macros are thoroughly described prior to their first applications.
Bibliographische Angaben
- Autor: Georg Glaeser
- 2012, 1994, 306 Seiten, Englisch
- Verlag: Springer US
- ISBN-10: 1461226643
- ISBN-13: 9781461226642
- Erscheinungsdatum: 06.12.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 32 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Fast Algorithms for 3D-Graphics"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Fast Algorithms for 3D-Graphics".
Kommentar verfassen