Greener Marketing (ePub)
A Global Perspective on Greening Marketing Practice
(Sprache: Englisch)
An examination of the progress of environmental marketing on a global scale. The first part sets out the strategic issues and rationale for green marketing, the second addresses tactical issues in more detail, and the third section provides detailed, international case studies.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Greener Marketing (ePub)“
An examination of the progress of environmental marketing on a global scale. The first part sets out the strategic issues and rationale for green marketing, the second addresses tactical issues in more detail, and the third section provides detailed, international case studies.
Autoren-Porträt
Charter, Martin; Polonsky, Michael Jay
Bibliographische Angaben
- 2017, 432 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Martin Charter, Michael Jay Polonsky
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351283065
- ISBN-13: 9781351283069
- Erscheinungsdatum: 29.09.2017
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 7.18 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
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