Heritage and Tourism (PDF)
Places, Imageries and the Digital Age
(Sprache: Englisch)
This interdisciplinary book analyses the ways that heritage is branded and commodified, how stakeholders organise place brands, and how digital strategies shape how visitors appreciate heritage sites.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
212.00 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Heritage and Tourism (PDF)“
This interdisciplinary book analyses the ways that heritage is branded and commodified, how stakeholders organise place brands, and how digital strategies shape how visitors appreciate heritage sites.
Autoren-Porträt
Linde Egberts is a postdoctoral researcher of heritage studies at Vrije Universiteit Amsterdam. Maria D. Alvarez is professor of tourism marketing at Bogaziçi University.Bibliographische Angaben
- 2018, 1. Auflage, 200 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Linde Egberts, Maria Alvarez
- Verlag: Walter de Gruyter
- ISBN-10: 9048536448
- ISBN-13: 9789048536443
- Erscheinungsdatum: 16.03.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.70 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Heritage and Tourism"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Heritage and Tourism".
Kommentar verfassen