How Children Learn to Read (PDF)
Current Issues and New Directions in the Integration of Cognition, Neurobiology and Genetics of Reading and Dyslexia Research and Practice
(Sprache: Englisch)
This book brings together information about the neurobiological, genetic, and behavioral bases of reading and reading disabilities. Research findings and interventiona approaches by leaders in the field are presented. The volume provides essential reading...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
63.30 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „How Children Learn to Read (PDF)“
This book brings together information about the neurobiological, genetic, and behavioral bases of reading and reading disabilities. Research findings and interventiona approaches by leaders in the field are presented. The volume provides essential reading for a range of researchers, clinicians, and other professionals interested in reading and reading disability.
Autoren-Porträt
Ken Pugh, Peggy McCardle
Bibliographische Angaben
- 2011, 378 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Ken Pugh, Peggy McCardle
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136874593
- ISBN-13: 9781136874598
- Erscheinungsdatum: 25.02.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 7.98 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "How Children Learn to Read"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "How Children Learn to Read".
Kommentar verfassen