Improving Equity in Data Science (PDF)
Re-Imagining the Teaching and Learning of Data in K-16 Classrooms
(Sprache: Englisch)
This book offers a comprehensive look at the ways in which data science can be conceptualized and engaged more equitably within the K-16 classroom setting, moving beyond merely broadening participation in educational opportunities.
Erscheint am 03.06.2024
eBook (pdf)
50.40 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Improving Equity in Data Science (PDF)“
This book offers a comprehensive look at the ways in which data science can be conceptualized and engaged more equitably within the K-16 classroom setting, moving beyond merely broadening participation in educational opportunities.
Autoren-Porträt
Colby Tofel-Grehl is an associate professor of STEM teacher education and learning at Utah State University, USA.Emmanuel Schanzer is a math and CS-Education researcher, and the co-founder and chief curriculum architect at Bootstrap.
Bibliographische Angaben
- 2024, 206 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Colby Tofel-Grehl, Emmanuel Schanzer
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1040030114
- ISBN-13: 9781040030110
- Erscheinungsdatum: 03.06.2024
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 9.93 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Improving Equity in Data Science"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Improving Equity in Data Science".
Kommentar verfassen