Improving Schools in Exceptionally Challenging Circumstances (PDF)
Tales from the Frontline
(Sprache: Englisch)
Working in the challenging context of inner city areas on accelerated school improvement does not allow time for reflection. Learning occurs experientially but it is not easily consolidated or refined. School improvement is currently opportunistic and...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
208.70 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Improving Schools in Exceptionally Challenging Circumstances (PDF)“
Working in the challenging context of inner city areas on accelerated school improvement does not allow time for reflection. Learning occurs experientially but it is not easily consolidated or refined. School improvement is currently opportunistic and expedient, but schools and authority are gradually edging towards a more durable theory of tackling underachievement and building success. This book offers the reader the opportunity to understand the process of school improvement better and establishes local models.
Autoren-Porträt von Alma Harris, Paul Clarke, Judith Gunraj, Belinda James, Sue James
Alma Harris is Pro-Director (Leadership) at IOE, UCL's Faculty of Education and Society, University College London, UK and Professor of Educational Leadership at the London Centre for Leadership in Learning.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Alma Harris , Paul Clarke , Judith Gunraj , Belinda James , Sue James
- 2006, 1. Auflage, 174 Seiten, Englisch
- Verlag: Bloomsbury UK
- ISBN-10: 1441139893
- ISBN-13: 9781441139894
- Erscheinungsdatum: 19.01.2006
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 7 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Improving Schools in Exceptionally Challenging Circumstances"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Improving Schools in Exceptionally Challenging Circumstances".
Kommentar verfassen