International Marketing (RLE International Business) (PDF)
Strategy and Management
(Sprache: Englisch)
This book is a basic text for international marketing courses. It introduces the different elements of the international marketing mix and sets these in context. It discusses the firm's strategic position: how it is orientated at present to take advantage...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
60.70 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „International Marketing (RLE International Business) (PDF)“
This book is a basic text for international marketing courses. It introduces the different elements of the international marketing mix and sets these in context. It discusses the firm's strategic position: how it is orientated at present to take advantage of international marketing opportunities and how its strategy is developing. It:
- Stresses the wide differences between different overseas markets and the importance of handling sensitively particular local features.
- Examines the need to structure the whole business organisation in the right way and make international marketing effective
- Discusses the importance of communication and control
Throughout case studies are used to highlight particular issues.
Autoren-Porträt von Colin Gilligan, Martin Hird
Colin Gilligan (Emeritus Professor, University of Sheffield, UK) (Author) , Martin Hird (Author)
Bibliographische Angaben
- Autoren: Colin Gilligan , Martin Hird
- 2013, 332 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135133875
- ISBN-13: 9781135133870
- Erscheinungsdatum: 04.01.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 4.41 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "International Marketing (RLE International Business)"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "International Marketing (RLE International Business)".
Kommentar verfassen