Investigating Participant Structures in the Context of Science Instruction (PDF)
A Special Issue of Cognition and Instruction
(Sprache: Englisch)
First Published in 2004. This special issue of Cognition and Instruction features three manuscripts investigating particular aspects of classroom participant structures, specifically in the context of science instruction. Participant structures is a term...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
49.40 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Investigating Participant Structures in the Context of Science Instruction (PDF)“
First Published in 2004. This special issue of Cognition and Instruction features three manuscripts investigating particular aspects of classroom participant structures, specifically in the context of science instruction. Participant structures is a term introduced four decades ago to describe the roles, rights, and responsibilities regarding who can say what, to whom, and when in the course of classroom activity.
Autoren-Porträt
Richard Lehrer, Annemarie Sulli Palincsar
Bibliographische Angaben
- 2014, 112 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Richard Lehrer, Annemarie Sulli Palincsar
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135479224
- ISBN-13: 9781135479220
- Erscheinungsdatum: 16.07.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.18 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Investigating Participant Structures in the Context of Science Instruction"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Investigating Participant Structures in the Context of Science Instruction".
Kommentar verfassen