Investigating the Use of Sex in Media Promotion and Advertising (PDF)
(Sprache: Englisch)
Investigating the Use of Sex in Media Promotion and Advertising presents the latest scholarship on the role of sex in the most common media outlets-television programming, radio "shock jocks," music videos, magazines, and advertising.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Investigating the Use of Sex in Media Promotion and Advertising (PDF)“
Investigating the Use of Sex in Media Promotion and Advertising presents the latest scholarship on the role of sex in the most common media outlets-television programming, radio "shock jocks," music videos, magazines, and advertising.
Autoren-Porträt
Tom Reichert
Bibliographische Angaben
- 2019, 1. Auflage, 274 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Tom Reichert
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136777016
- ISBN-13: 9781136777011
- Erscheinungsdatum: 15.01.2019
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eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 15 MB
- Mit Kopierschutz
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Sprache:
Englisch
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