Knowledge Service Engineering Handbook (PDF)
(Sprache: Englisch)
Covering the emerging field of knowledge service engineering, this groundbreaking handbook outlines how to acquire and utilize knowledge in the twenty-first century. Drawn on the expertise of the founding faculty member of the world's first university...
Leider schon ausverkauft
eBook (pdf)
81.80 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Knowledge Service Engineering Handbook (PDF)“
Covering the emerging field of knowledge service engineering, this groundbreaking handbook outlines how to acquire and utilize knowledge in the twenty-first century. Drawn on the expertise of the founding faculty member of the world's first university knowledge engineering service department, this book describes what knowledge services engineering means and how it is different from service engineering and service production. Presenting multiple cultural aspects including US, Finnish, and Korean, this handbook provides engineering, systemic, industry, and consumer use viewpoints to knowledge service systems and engineering paradigms.
Autoren-Porträt
Jussi Kantola, Waldemar Karwowski
Bibliographische Angaben
- 2016, 599 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Jussi Kantola, Waldemar Karwowski
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1439853118
- ISBN-13: 9781439853115
- Erscheinungsdatum: 19.04.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 18 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Knowledge Service Engineering Handbook"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Knowledge Service Engineering Handbook".
Kommentar verfassen