Knowledge, Service, Tourism & Hospitality (PDF)
Proceedings of the Annual International Conference on Management and Technology in Knowledge, Service, Tourism & Hospitality 2015 (SERVE 2015), Bandung, Indonesia, 1-2 August 2015
(Sprache: Englisch)
This proceedings volume contains papers presented at the 2015 International Conference on Management and Technology in Knowledge, Service, Tourism & Hospitality (SERVE 2015), covering a wide range of topics in the fields of knowledge and service management,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
235.50 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Knowledge, Service, Tourism & Hospitality (PDF)“
This proceedings volume contains papers presented at the 2015 International Conference on Management and Technology in Knowledge, Service, Tourism & Hospitality (SERVE 2015), covering a wide range of topics in the fields of knowledge and service management, web intelligence, tourism and hospitality. This overview of current state of affairs and anticipated developments will be of interest to researchers, entrepreneurs and students alike.
Bibliographische Angaben
- 2016, 268 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Ford Lumban Gaol, Fonny Hutagalung, Abd Razak Zakaria, Zuwati Binti Hasim
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1315617315
- ISBN-13: 9781315617312
- Erscheinungsdatum: 05.04.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 18 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Knowledge, Service, Tourism & Hospitality"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Knowledge, Service, Tourism & Hospitality".
Kommentar verfassen