Luxury Brand and Art Collaborations (PDF)
Postmodern Consumer Culture
(Sprache: Englisch)
The book explores luxury-art collaborations in the context of postmodern consumption, i.e. as a phenomenon deeply rooted in and emerging from the ways postmodern individuals value and consume objects, contents and ideas.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
56.10 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Luxury Brand and Art Collaborations (PDF)“
The book explores luxury-art collaborations in the context of postmodern consumption, i.e. as a phenomenon deeply rooted in and emerging from the ways postmodern individuals value and consume objects, contents and ideas.
Autoren-Porträt von Federica Carlotto
Federica Carlotto is the Programme Director of the Master in Luxury Business at Sotheby's Institute of Art and a social anthropologist specialised in luxury, fashion and other cultural and creative industries. By applying the lens of human science to markets, trends and brands, Federica delves into the thick layers of meaning behind consumer behaviour, producing strategic business intelligence. Her cultural insights also look at connecting business with communities and the society at large, for responsible value creation.
Bibliographische Angaben
- Autor: Federica Carlotto
- 2024, 1. Auflage, 124 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1040086179
- ISBN-13: 9781040086179
- Erscheinungsdatum: 11.04.2024
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.24 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Luxury Brand and Art Collaborations"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Luxury Brand and Art Collaborations".
Kommentar verfassen