Making Space for Cultural Equality in Educational Leadership (PDF)
School Ethos and Postcolonial Pedagogy
(Sprache: Englisch)
This book foregrounds postcolonial theory as a lens through which to explore the concept of 'global heritage' and argues that the meso-level spaces of institutional ethos and cultural pedagogy must take an active role in the pursuit of cultural equality.
Erscheint am 28.06.2024
eBook (pdf)
44.20 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Making Space for Cultural Equality in Educational Leadership (PDF)“
This book foregrounds postcolonial theory as a lens through which to explore the concept of 'global heritage' and argues that the meso-level spaces of institutional ethos and cultural pedagogy must take an active role in the pursuit of cultural equality.
Autoren-Porträt von Mathew Barnard
Mathew Barnard is Lecturer in Education, Keele University, UK
Bibliographische Angaben
- Autor: Mathew Barnard
- 2024, 164 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1040085105
- ISBN-13: 9781040085103
- Erscheinungsdatum: 28.06.2024
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.32 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Making Space for Cultural Equality in Educational Leadership"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Making Space for Cultural Equality in Educational Leadership".
Kommentar verfassen