Managing Attention Deficit/Hyperactivity Disorder in the Inclusive Classroom (PDF)
Practical Strategies
(Sprache: Englisch)
This book provides commonsense information and insights into the condition, and considers the: key features of AD/HD and which warning signs to watch out for educational implications for children diagnosed pros and cons of using medication case studies...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
49.40 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Managing Attention Deficit/Hyperactivity Disorder in the Inclusive Classroom (PDF)“
This book provides commonsense information and insights into the condition, and considers the: key features of AD/HD and which warning signs to watch out for educational implications for children diagnosed pros and cons of using medication case studies which demonstrate the successful and effective inclusion of children with AD/HD into mainstream classrooms ways in which parents, teachers and schools can co-operate with other agencies to ensure best provision for the child The authors also provide guidance on writing Individual Education Plans, clear explanations of the statementing process and a discussion on the implications of whole school planning and multi-agency working.
Autoren-Porträt von John Alban-Metcalfe, Juliette Alban-Metcalfe
John Alban-Metcalfe, Juliette Alban-Metcalfe
Bibliographische Angaben
- Autoren: John Alban-Metcalfe , Juliette Alban-Metcalfe
- 2013, 114 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134131348
- ISBN-13: 9781134131341
- Erscheinungsdatum: 23.10.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.69 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Managing Attention Deficit/Hyperactivity Disorder in the Inclusive Classroom"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Managing Attention Deficit/Hyperactivity Disorder in the Inclusive Classroom".
Kommentar verfassen