Managing Service Firms (PDF)
The Power of Managerial Marketing
(Sprache: Englisch)
Based on a conceptual analysis of marketing texts and a case study of a service firm that utilizes innovative approaches to managing organizations, this book presents a critical examination of marketing as a managerial practice.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
22.10 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Managing Service Firms (PDF)“
Based on a conceptual analysis of marketing texts and a case study of a service firm that utilizes innovative approaches to managing organizations, this book presents a critical examination of marketing as a managerial practice.
Autoren-Porträt von Per Skålén
Per Skålén is Associate Professor of Business Administration at the Service Research Center, Karlstad University, Sweden. He is the co-author of Marketing Discourse - A Critical Perspective (with Martin Fougére and Markus Fellesson), also published by Routledge.
Bibliographische Angaben
- Autor: Per Skålén
- 2011, 198 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136990968
- ISBN-13: 9781136990960
- Erscheinungsdatum: 13.04.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.77 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Managing Service Firms"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Managing Service Firms".
Kommentar verfassen