Mark to Market Accounting (ePub)
'True North' in Financial Reporting
(Sprache: Englisch)
This Volume, edited by Peter W. Wolnizer, Professor of Accounting at the University of Sydney, makes available the collected writings of Walter P. Scheutze, a senior accounting practitioner. The articles, speeches and letters collected here probe the most...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
60.70 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Mark to Market Accounting (ePub)“
This Volume, edited by Peter W. Wolnizer, Professor of Accounting at the University of Sydney, makes available the collected writings of Walter P. Scheutze, a senior accounting practitioner. The articles, speeches and letters collected here probe the most fundamental problems of corporate financial reporting, cogently arguing the case for accounting reform and proposing well-informed solutions to these problems.
Autoren-Porträt von Walter P. Schuetze
Walter P. Schuetze is a certified public accountant. He was the Chief Accountant to the Securities and Exchange Commission (1992-1995) and Chief Accountant of the Commission's Division of Enforcement (1997-2000). Peter W. Wolnizer, PhD, FCPA, is Dean of the Faculty of Economics and Business and a Professor of Accounting in The University of Sydney. He is author of Auditing as Independent Authentication and has written extensively on financial accounting and auditing.
Bibliographische Angaben
- Autor: Walter P. Schuetze
- 2004, 352 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Peter W. Wolnizer
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134423810
- ISBN-13: 9781134423811
- Erscheinungsdatum: 02.06.2004
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.05 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Mark to Market Accounting"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Mark to Market Accounting".
Kommentar verfassen