McMaster Journal of Theology and Ministry: Volume 15, 2013-2014 / McMaster Journal of Theology and Ministry Bd.15 (PDF)
(Sprache: Englisch)
The McMaster Journal of Theology and Ministry is an electronic and print journal that seeks to provide pastors, educators, and interested lay persons with the fruits of theological, biblical, and professional studies in an accessible form. Published by...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
27.30 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „McMaster Journal of Theology and Ministry: Volume 15, 2013-2014 / McMaster Journal of Theology and Ministry Bd.15 (PDF)“
The McMaster Journal of Theology and Ministry is an electronic and print journal that seeks to provide pastors, educators, and interested lay persons with the fruits of theological, biblical, and professional studies in an accessible form. Published by McMaster Divinity College in Hamilton, Ontario, it continues the heritage of scholarly inquiry and theological dialogue represented by the College's previous print publications: the Theological Bulletin, Theodolite, and the McMaster Journal of Theology.
Bibliographische Angaben
- 2015, 200 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Lois Dow
- Verlag: Wipf and Stock Publishers
- ISBN-10: 1725249820
- ISBN-13: 9781725249820
- Erscheinungsdatum: 02.03.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.14 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "McMaster Journal of Theology and Ministry: Volume 15, 2013-2014 / McMaster Journal of Theology and Ministry Bd.15"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "McMaster Journal of Theology and Ministry: Volume 15, 2013-2014 / McMaster Journal of Theology and Ministry Bd.15".
Kommentar verfassen