Media, Telecommunications and Business Strategy (PDF)
As the clear lines and historic boundaries that once separated broadcasting, cable, telephone and Internet communication dissolve, this comprehensive new edition examines the relationship and convergence patterns between industries and explores the effects of digitalization.
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
As the clear lines and historic boundaries that once separated broadcasting, cable, telephone and Internet communication dissolve, this comprehensive new edition examines the relationship and convergence patterns between industries and explores the effects of digitalization.
- Autor: Richard A. Gershon
- 2020, 3. Auflage, 396 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000091406
- ISBN-13: 9781000091403
- Erscheinungsdatum: 19.07.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 7.35 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Media, Telecommunications and Business Strategy".
Kommentar verfassen