Merging the Instructional Design Process with Learner-Centered Theory (PDF)
The Holistic 4D Model
(Sprache: Englisch)
Merging the Instructional Design Process with Learner-Centered Theory brings together the innovations of two previously divided processes-learning design strategies/theories and instructional systems development-into a new introductory textbook.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
64.80 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Merging the Instructional Design Process with Learner-Centered Theory (PDF)“
Merging the Instructional Design Process with Learner-Centered Theory brings together the innovations of two previously divided processes-learning design strategies/theories and instructional systems development-into a new introductory textbook.
Autoren-Porträt von Charles M. Reigeluth, Yunjo An
Charles M. Reigeluth is Professor Emeritus in the Instructional Systems Technology Department at Indiana University, USA.Yunjo An is Associate Professor in the Department of Learning Technologies at the University of North Texas, USA.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Charles M. Reigeluth , Yunjo An
- 2020, 1. Auflage, 242 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 135111753X
- ISBN-13: 9781351117531
- Erscheinungsdatum: 19.10.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 21 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Merging the Instructional Design Process with Learner-Centered Theory"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Merging the Instructional Design Process with Learner-Centered Theory".
Kommentar verfassen