Multiculturalism, Chinese Identity, and Education (PDF)
Who Are We?
(Sprache: Englisch)
This book examines official understandings of Chinese identity in Mainland China and Hong Kong, exploring how the latest governments and their textbooks conceptualize the issue. The book will interest researchers in the fields of multiculturalism,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
44.80 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Multiculturalism, Chinese Identity, and Education (PDF)“
This book examines official understandings of Chinese identity in Mainland China and Hong Kong, exploring how the latest governments and their textbooks conceptualize the issue. The book will interest researchers in the fields of multiculturalism, multicultural education, national identity, identity politics, and China and Hong Kong studies.
Autoren-Porträt von Jason Cong Lin
Jason Cong Lin is an Assistant Professor in the Department of Education at the Zhejiang University. He holds a PhD from the Faculty of Education at the University of Hong Kong. His research interests include philosophy of education, civic/moral/multicultural education, and identity.
Bibliographische Angaben
- Autor: Jason Cong Lin
- 2022, 1. Auflage, 184 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000783502
- ISBN-13: 9781000783506
- Erscheinungsdatum: 02.11.2022
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.05 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Multiculturalism, Chinese Identity, and Education"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Multiculturalism, Chinese Identity, and Education".
Kommentar verfassen